I'm born in this world to search what actually my happiness and finally in silence i found it. My true happiness is be with you and beloved by you (:

ku menunggu :P

hai guys ? ape mcm sekolah ade baik ? hee okay nampak tak tajuk dekat atas tuh haa , nampak tak (!) okay nampak-2 :) act benda yg aku nak crite ni mybe ade kene mengena mybe tak ade kene mengena , haha act tajuk aku hari ni , ade kene mengena dengan lagu blog jahh , tapi mengelabah tulis sebagai tajuk hari ni :P


okay . aku nak crita pasal seorang lelaki yg bernama tettttttttttt :D haha tk bole bg thu name dye sekarang nanti tk surprise lah kan ^^bermulanya kisah percintaan antara aku dan dia :P wahhhh tak bole bla ayat . okay aku kenal dia dari laman web yg bernama facebook . haaa kau tak faham facebook tuh ape ? deiii dalam bahasa saintifiknya muka buku . ha dah faham ? molekkkk :) mcm biase kenal-2 dekat facebook , lepas dah kenal-2 , kitaorg jadi semakin rapat , lepas dah rapat tuhhhh , ehemehem bak sini number fone :P hee after dah dpt number fone tuh kau buat ape ? mestilah text . takkan nak simpan dekat dlm buku 555 pulak ken :P time aku texting dngn dia tuh lah , hati aku terpaut untuk dia :P <<< ayat ni aku nak tergelak >>> 


after that aku dengan dia semakin rapatt sangat , kitaorg otp :) wehh otp tu ape dohhhh (!) ape ke sengal ubi keledeknya kau ni , haish zaman dh morden lahh , otp tu on the phone . nak jugak bahasa saintifik ? haishhh bahasa saintifiknya ialah bergayut dalam telefone -.- err betol kot , haha tahu dlm bahasa inggeris je , melayu haprakkkk :P time aku otp dengan dia tuh , seronok gila aku . then aku crita pasal diri dia dekat family aku . hee awak awak family sye sporting , family awak ade ? :P haha jealousssss lettuww ^^ then biase lah dalam text mesti ade manja-2 . haha auwwww taknak crita , maluuuu :P


then pada satu hari ni aku rase kesunyian , sebab fone tk berbunyi . kalau fone berbunyi tuu jamin text dari tettttt tu . so aku menunggu text dari dye . after tiga hari yg dye tak text aku tuh , aku text dyee tapi malangnya dye tak reply ponn , bertapa sedehnya hati aku masa tuhh , allah je yg tahuu . sokay mybe dye sebok kan ? so aku buat bodoh .


2 bulan lebeh kitaorg lost contact . bertapa peritnya hati aku terima benda ni semua . smpai satu masa tuh dia text aku . aku berasa gembira mcm dunia ni aku punya , malah ade kesedihan berlaku pada hari yg dye text tuh . sebenarnya waktu dye text aku tuh , aku dah ade boyfie . tak faham kee ape maksud boyfie tuhh ? haishh teman istimewa lelaki . ha tak faham jugak ? cowokk kamu ngerti enggak ? *anggukangguk . ya bagus dong ngerti . seriusly time tuh aku tak bole terima yg si tetttttt masuk dalam kehidupan aku balik . smpai lah aku dengan dia gaduh dan pasal benda tuh menjejaskan hubungan kitaorg . after that aku text dye mcm ni


me : you yg hilangkan diri selama dua bulan lebeh kan ? than i dah anggap yg you tk syg i and dh lupakan i . lepastu you masuk balik dlm kehidupan i , seriusly i tk bole lupakan you . tapi you yg tinggalkan i .


dia : i ade masalah , takkan you tk bole faham . ye i tak text you selama dua bulan , tapi tk bermakna i dah lupakan you . yg you nak fikir negatif dekat i kenapa ?


me : you syg i ke , jujur ?


dia : (finally dye mengaku) kalau aku tak syg kau , buat ape aku membazirkan kridet aku text dengan kau , buang masa aku je


me : thanks mengaku semua benda ni , aku mintak maaf dekat kau .


dia : kau nak thu tak ? aku ingat aku nak couple dengan kau bila kau dah habis pmr , sebab aku tanak sebab aku kau tak belajar , aku nak kau belajar and banggekan family kau .


me : (terkejut) kenapa baru sekarang kau baru bgthu ?


dia : dah dah , aku tanak dengar ape-2 lagi , mulai dari sekarang kau anggap yg aku dengan kau tak pernah kenal and tak ade ape-2 yg terjadi antara kita berdua .


me : hmm , aku mintak maaf , aku syg kau and aku tak bole lupakan kau .


after that dia off fonee , lol jgn lah sedehhhh :( nanti kita pun nak menangis jugakkk . itulah crita nya guys , pasal aku dngn dia . haihh seriusly tk bole terima smpai sekarang . betol cakap family aku , kalau seseorang itu menyayangi kita dia sanggup tunggu kita sampai habis belajar . peristiwa ni berlaku pada tahun ni jugaa , ya allah bnyak dugaan yg menimpa aku tapi aku terima dengan redha nyaa . aku harap aku bole dapat dia balik , tapii aku rase tiada peluang kedua buat aku untuk dia , sokay . aku harap satu jah kalau dia bace blog ni , aku harap aku dpt berkawan rapat dengan dia seperti mane aku pernah berkawan dengan dia :) i hopee so much . 


okayyyy begitulahh cerita dongeng si aku dan si dia :P haha . to firdaus hishamuddin i hope you dapat gurl yg betol faham you and syg you . jgn cari gurl mcm i , lagi sekali i mintak maaf atas ape yg i dah buat dekat you . dulu i yg beruntung dapat you but now not me but other gurl . last word from me i miss you and hope we can close back ;) that all . bai guys , xoxo :*