I'm born in this world to search what actually my happiness and finally in silence i found it. My true happiness is be with you and beloved by you (:

tak sangka (!)

hye guyss , today nak story pasal ex couple bf i . act i think ramai yg tahu i couple dengan aff daniel rite ? lelaki yg bajet handsome yg guna gambar orang . gambar orang ? apadia merepek nihhh . weh sengall (!) aff daniel tuh act fakeeee giloo :) ramai ramai cakap ouhhhhhhhhhhhh terkejut nyahhh ^^ 


mesti semua tak percaya , ingat first-2 aku tahu ni aku percaya keee . sedikit pun wa tak caye dye fake . so i pun check and siasatt . biase detective fara :P act yg bgthu i semua benda ni fakh fellow . bangge tak aku letak name kau ? :P hee anyway thanks bgthu i , kalau tk smpai bila lah i couple dengan fake kan . crita dye bermulaaa ...... okay dah habes . malas nak crita sampai A-------Z hahha . cita sikit dah lah , penat tangan aku menekan2 keyboard nihh . yg korang nak tahu mesti ape jai bila aku dapat tahu semua ni kann ? okay pandang bawah , perenggan baruuuu :P


wazzupwazzuppppp ;) yawww . dah stop fara mengilaaa . aku pon kol lah orang yg sebenar benarnyaaa gambar yg aff daniel letak tuhhh . maksud aku gambar yg aff pakai tuh manusia dia wujud , yg tak wujud nya aff daniel tuh . faham tak ? tk faham pegy tikam perot sekarang :P lepas dah kol then borak punya borak okay aku puas hati . korang tngok je aku mcm happy goo lucky je kan , sebaliknya aku sedeh gila2 kot . time aku kol syahir (gambar dp aff ) aku menangis gila . yes aku dah syg sngat2 and tak bole lupakan dia maknanye aku nak syahir tuhh . tapi  ape guna family kalau tak ngadu ? 


family tempat luahan kita , even sejahat mane pun keluarga kita , kita susah dye yg akan tolong . after dah story dekat family aku , aku rase lega . then now aku tengah fikir ape yg aku nak buat lepas nihh ? kalau bole nak bunuh jahh manusia yg bernama aff daniel tuhh , tapi nasib aku baik , aku buat bodoh jahh . malas nak fikir , akhir sekali korang semua jgn layan aff daniel ni lagi . kalau jahat delete jah terus . eh jgn lah tak baik , baik block jahh fake tuh , nak simpan buat apo ? buat sparepart pon boleee :P


agak-2 kesian tak aku kene macam nihh . aku tahu tak kesian kan :D okay takpe :( aku amik pengajaran daripade benda ni semua , tapi aku tak henti mencari lelaki yg betol2 syg , ikhlas and jujur bercinta dengan aku dan menerima dengan seadanyaaa . sekarang ni tengah mencari lelaki yg bole jage aku and memimpin aku kejalan yg benarrr dan sekaligus melupakan syahir nordin . memang susah nak lupakan you , and sorry i amik mase yg panjang untuk hilangkan you dalam memori i . now i'm searching for special boy ^^ xoxo


>>>>> DAH DAH JANGAN SEDEH-2 SEKARANG FARA DAH SINGLE :D HORAYYY <<<<<<