I'm born in this world to search what actually my happiness and finally in silence i found it. My true happiness is be with you and beloved by you (:

from happy to sad -.-

sepatutnya hari ni hari gembira bg aku tpi diselubungi degan kesedihan . i'm start to storyyy .


todayy family nak keluar pergi putrajaya , time family aku ckp mcm tuh dalam kepala hotak aku terfikir si aff , sebab asrama dye dekat putrajaya , so hope bole meet . then bila tnye aff nak meet mcm tk ade respone , so tk kisah sngat . then aku text dye tnye kat mne , dye tak reply . then kol tk angkat mybe busy . bila smpai dekat alamanda kol aff lagy tpi tk angkat . tak kesah dye tk datang tpi sekurang kurangnya text and kol tu jawab lah kann . still sabar . then abg aku ckp mcm ni


abg : aff mane
me : nta
abg : kate nak jumpa
me : dye demam la
abg : demam yeke ?
me : tak thu lah , lantak dye lahhh , tnk amik tahu


then time dalam kerete (nak balik) aku muramm je , then abg ckp 


abg : amik fone nih online
me : buat apa
abg : kol aff ke , buka fb tngok aff online ke tak
me ; buang masa adek je
abg : k


then dah smpai rumah tibetibe air mata keluar , so pelik . cepat cepat mintak fone


me : pa nak fone jap
papa : nah
me : ok thanxxx


then bila aku buka fb , tngok status aff yg 5 minutes ago then tngok status dye yg lain dah mcm lame . so dye dah lame online smpai tak terangkat kol aku and tak tereply kan text aku . sedehhhhh smpai sekarang :/ bole pulak bntai letak status pasal suka suka semua ? lagi buat kau menyirap . untunglah aku mintak pass and email tk bg entah pompan sundal mne entah dye layan pon aku tak thu , then bukan nak im ke wall ke ckp sorry peh semua ni dye buat bodoh and melayan perempuan lain . macam aku tak wujud and aku rase kau dah tak anggap aku gf kau rite . k that all bye