I'm born in this world to search what actually my happiness and finally in silence i found it. My true happiness is be with you and beloved by you (:

about me and him :')

assalamuailaikum kawan-2 sekalian . hihi today i nak crita ape yg i rase selama nih . first of all i'm sorry if i hurt someone else feeling kay ;) takade niat pon . k imma start my storyyy .


at one time , i berjumpa dengan boy yg bernama AMIRUL SHAIDI yaa , he so mean to me that time . kitaorg berkenalan and blablablaaaaa di skype :) setiap hari kitaorg akan skype , sehari tk skype memang tk sah rite ? hihi okay . then after lame-2 i dengan dia kenal , both of we have one feeling :) i love him and him love me too . but the reason is why i can't together with him because he is my friend ex-bf atau kawan i punya ex . so tk mungkin i nak in relay with him . tk nafikan kitaorg saling syg menyayangi . wahhh jiwanggg :P until now kitaorg kawan , but dh tk rapat .


then one day when i fall in love with aiman , amirul mcm tk bole terima and he still love me even i have boyf . so satu hari tu i kenal kan amirul dengan alya , my member . i nak sngt dorang couple because i tknk amirul sakit hati time i couple dengan aiman . then alya text me and say that she alraedy in relay with amirul , and guess what ??! i'm really shock and i'm crying . at that time i think 'am i doing a rite dicision , damnn ' !


bila i dengan aiman , amirul sakit hati , then bila amirul with alya , i yg sakit hati . betol cakap amirul one day i will know how much my heart hurt because of him . and now i know how much your hurt heart when i'm with aiman . okay i terima everything . i can't lie myself , that i really love you until nowww . but what can i do , i tk mungkin rosakkan hubungan you and sakitkan hati aiman . aiman dah syg i , begitu jugak alya dh syg youu . hmm :/ i dlm situasi yg sngt terok skrang nihhh 


then my brother say to me like this ' aiman boyfie adik , amirul kawan adik . so choose whether friend or your love you want to go on rite now , yaa mybe adik syg amirul but he alraedy have a gurlfie , jgn hancurkan hubungan orang , and one more thing jgn mainkan perasaan aiman . aiman and amirul dua-2 syg adik tpi adik kene pilih mne satu yg terbaik buat adik , if adik nak tngok amirul bahagia , let him go . and now try bahagiakan aiman okay , abg tahu amirul selama ni dengan adik tpi nak buat mcm mne , semua ni adik buat sebab kawan . untuk kawan adik snggup tngok amirul couple dengan orang lain kan ? adik dh buat yg terbaik untuk amirul . demi cinta adik snggup korbankan amirul . abg bangga dengan adik kay , and now try buat aiman happy mcm mne adik buat amirul happy dulu ' :) thanks brotherrrrrr . the hard things i nak lupakan you is care you layan i , care you text i , you selalu beralah pada i , bila i nangis you ubatkan hati i , u jage i dengan baik and same dengan i menjage you . you are happening person that i found :) i'm proud cause have a friend like you :D


AT THIS TIME > 17:45 P.M I'M PROMISE THAT I WILL NEVER DISTURB YOUR RELAY AMIRUL AND I TRY FORGET ALL OUR MEMORIES EVEN I HAVE TAKE A TIME TO DO ALL THIS . WE STILL CAN BE FRIENDS AND DON'T WORRY I'M ALWAYS WITH YOU WHENEVER YOU NEED ME OKAY ; ) ME AND YOU ARE OVER ~ 




i can't lie my feeling and i have to story all of this . i'm sorry if i have hurt your heart when we know each other okay ;) u are caring person , loving , i need all that things from you but i'm not the rite person for you :') eh boyyyy (!) i will miss youuuuuuu (<3) byebyeeeee . i'm done with you .  thanks for read this toodlesss ~ much love from me :*