I'm born in this world to search what actually my happiness and finally in silence i found it. My true happiness is be with you and beloved by you (:

(':

Assalamualaikum dan selamat petang kepada semua warga blogger di sini. Dah lama saya tidak mengupdate blog yg sudah bersarang ni. Selepas ini saya akan merajinkan diri semula untuk update blog saya. Harap anda semua sudi membacanya (:

Semua orang ada cerita sendiri kan ? samalah seperti saya . Saya ingin kongsi cerita saya dengan anda semua pasal seseorang yg amat berharga dalam kehidupan saya . Senang cerita sebelum ni dia pernah jadi sebahagiaan dari hidup saya , tapi cuma sekejap sahaja . Tibe-2 bulan 12 hari tu, 10/12 tak silap saya , hati saya tergerak nak kol dia then finally dia angkat (: senyum lebar di muka saya ni . Kerana waktu saya dengan dia dahulu , saya tak dapat bahagia kan dia . Kalau lah saya dapat peluang kedua , saya takkan sia-2 kan dia dah lepas ni . Okay sambung cerita , then start tu kitaorg menjadi rapat walaupun waktu tu dia sudah berpunya .

Boleh dikatakan setiap hari kitaorg akan otp. Pernah otp dengan dia smpai 3-4 jam. Best sngt waktu tu kerana kami dah rapat semula. Pada suatu hari yg saya tak boleh lupakan apabila dia berkata yang dia sudah jatuh cinta dengan saya. Saya anggap sebagai gurauan saja, tapi bila dia kata yg dia serious, jantung saya berdegup laju mcm kereta formula 1. Dan saya pun berkata yg saya sayang dia tapi kami berdua takkan boleh bersama kembali walaupun kedua-2nya suka sama suka . Saya tidak kisah sama ada saya dapat dia atau tak, yg saya mahu adalah dia sentiasa dekat dengan saya dan ada dengan saya bila saya perlukan dia (: 

Dah sebulan kami rapat , namun dalam sebulan tu jugalah dia banyak menyakitkan hati saya . Saya tak peduli dengan semua tu , kerana apa yang paling saya takut ialah kehilangan dia . Dalam kegembiraan , pasti ada kesedihan kan ? Dia layan saya sepeti saya ini kekasihnya , tapi saya tak pernah menghargainya . Saya membuat keputusan nak tinggalkan dia dan akhiri semua ini . Dia menyukai seseorang namun kerana itu lah alasannya saya nak tinggalkan dia . Saya mahu lihat dia bahagia bersama orang yg dia sayang . Kalau awak fikir yg saya cemburu , awak silap dan bukan itu alasannya . 

Saya jujur yg saya tak sanggup hadapi semua ini kerana saya terlalu sayang kan dia. Saya harap dapat undurkan masa dan perbetulkan balik semua benda , tapi apakan daya , benda sudah pun berlaku . Apa yg saya cakap dekat awak sebelum ni semuanya benar yang saya amat mencintai diri awak dan saya berani berjanji yang saya tak akan mencintai lelaki lain selain awak sampai saya jumpa peganti awak . Cinta saya dekat awak sangat kuat sampai susah saya nak lupakan awak . Once i fall , forever i will fall . Awak buat saya jatuh cinta dngn awak , awak buat saya cair dengan awak , awak buat saya sayang awak dan awak jugalah yg buat saya percaya pada cinta balik . Bukan semudah itu nak lepaskan awak tapi saya terpaksa . Sekarang ni awak dah bahagiakan bersama kekasih awak iaitu Dellaa (: saya harap dia boleh jadi seperti mana yang awak impikan dan harap awak lebih bahagia bersama si dia kerana saya disini turut bahagia juga (:

Air mata menitis dengan perlahannya apabila tulis semua benda ini. Jika kita ada jodoh suatu hari nanti , saya mungkin tak boleh jadi sempurna bagi awak , tapi saya cuba menjadi terbaik untuk awak dan awak kena ingt satu lagi perkara , kemana jauh pun awak pergi saya disini akan tetap menunggu awak sehingga awak dan saya mendapat kebahagiaan masing-2 (: Semua yang saya cakap ni jujur dan ikhlas dari hati saya . Akhir kata dari saya , awak boleh benci saya tapi jangan lupakan saya Aiman ? (": 

Itu sahaja untuk hari ni , tak mampu lagi meneruskannya . Terima kasih kerana baca luahan hati saya yang membosankan ini (: Assalamualaikum . Bye .